Παρασκευή 20 Μαρτίου 2009

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ "ΝΙΕ ΠΑΚ ΦΓΙΑΛΕ ΠΕΡ ΙΣΤΟΛΟΓΚΙ"

Σε όσους παρακολουθούν τα Ιστολόγιά μου θα έχουν  διαπιστώσει ότι είμαι ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ και είμαι περήφανος γι΄ αυτό.
Αποφάσισα, λοιπόν, να ασχοληθώ και με την φυλή μου, καταγράφοντας ότι υλικό μπορέσω να συγκεντρώσω.
Είναι δομημένο κατά τέτοιο τρόπο που να μπορεί να γίνει θεματική ταξινόμηση, Έτσι δουλεύει μέσα από τις Σελίδες (κάτω από τον τίτλο) κι όχι από την Κεντρική Σελίδα. Δηλαδή οι αναρτήσεις δεν θα εμφανίζονται στην Κεντρική Σελίδα, αλλά απευθείας στις Θεματικές Σελίδες.
Οι Θεματικές Σελίδες είναι οι εξής:
Η ΑΡΒΑΝΙΤΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ: Εδώ πέρα από ιστορικά στοιχεία θα διαμορφώνεται ένα ΛΕΞΙΚΟ. 
ΑΡΒΑΝΙΤΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ: Εδώ θα γίνει μια προσπάθεια συγκέντρωσης υλικού για τα Αρβανίτικα τραγούδια, είτε ακουστικού, είτε γραπτού.
ΑΡΒΑΝΙΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ: Θα προσπαθήσουμε να καταγράψουμε ιστορικά στοιχεία από την πορεία των Αρβανιτών στον χρόνο και τον τόπο.
ΒΙΝΤΕΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ: Στην σελίδα αυτή θα συγκεντρώσουμε βίντεο που έχουν δημιουργηθεί είτε από εμένα, είτε από άλλους αδερφούς Αρβανίτες, είτε από τρίτους με θέμα τους Αρβανίτες,
ΑΡΒΑΝΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ: Θα γίνει μια καταγραφή Αρβανίτικων λέξεων που πηγάζουν από την Αρχαία Ελληνική Γλώσσα.
ΔΕΝ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ, ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΑΡΒΑΝΙΤΩΝ,
Το Ιστολόγιο αυτό θα είναι χρήσιμο να το παρακολουθήσουν όχι μόνο οι Αρβανίτες, αλλά και όσοι ενδιαφέρονται πραγματικά για την ιστορία του Ελληνικού Λαού, μέρος του οποίου είναι και οι Αρβανίτες.

1 σχόλιο:

Adriano Xhafaj είπε...

Exete dikeo .Na eisai arbanitis akoma den apagorebete .